Logo strony

REGULAMIN

strony internetowej pod adresem www.aomarketing.pl
  1. DEFINICJE
    1. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania ze Strony, stanowiący jednocześnie regulamin świadczenia usług elektronicznych.
    2. Strona - strona internetowa pod adresem www.aomarketing.pl
    3. Konsument – osoba fizyczna dokonująca z Usługodawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
    4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
    5. Przedsiębiorca na prawach Konsumenta – osoba fizyczna prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawarła ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, nieposiadającą jednak dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.
    6. Usługodawca – Adrianna Osiewała prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Adrianna Osiewała copywriting & social media, ul. W. Łokietka 9, 98-200 Sieradz, NIP: 8272306645 , adres e-mail: copyfajterka@gmail.com.
    7. Użytkownik – osoba fizyczna korzystająca ze Strony.
    8. Usługa – bezpłatna usługa elektroniczna świadczona przez Usługodawcę na rzecz Użytkownika, to jest Formularz kontaktowy lub Blog.
    9. Formularz kontaktowy - usługa elektroniczna umożliwiająca nawiązanie kontaktu z Usługodawcą.
    10. Blog – materiały edukacyjne dostępne na Stronie.
    11. Oferta – informacje wprowadzane przez Usługodawcę i wyświetlane na Stronie, dotyczące warunków świadczenia usług z zakresu marketingu, stanowiące zaproszenie do składania ofert, niestanowiące oferty handlowej w rozumieniu przepisów art. 66 i 66(1) Kodeksu cywilnego.
    12. Polityka - Polityka prywatności i cookies dostępna pod adresem www.aomarketing.pl/privacy-policy
  2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
    1. Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Użytkowników.
    2. Regulamin dostępny jest nieodpłatnie pod adresem www.aomarketing.pl/regulations
    3. Zdjęcia i opisy, znaki towarowe oraz inne materiały znajdujące się na Stronie i jej podstronach stanowią własność intelektualną Usługodawcy. Ich wykorzystywanie bez zgody Usługodawcy stanowi naruszenie praw autorskich.
    4. Ceny usług wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują kosztów dojazdu do klienta.
    5. Usługodawca w każdym przypadku informowania o obniżeniu ceny usługi obok informacji o obniżonej cenie uwidaczniać będzie również informację o jej najniższej cenie, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki.
    6. Usługodawca może dokonywać modyfikacji cen usług, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte przed ich wprowadzeniem umowy.
  3. WYMAGANIA TECHNICZNE
    1. Do korzystania ze Strony, niezbędne są:
      1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu Chrome, Safari, Firefox, Edge lub Opera,
      2. włączona obsługa plików cookies.
    2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia, w tym przerwy w funkcjonowaniu Strony spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Strony z infrastrukturą techniczną Użytkownika.
  4. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
    1. Usługa Formularz kontaktowy świadczona jest nieodpłatnie i jednorazowo. Zawarcie umowy następuje z chwilą rozpoczęcia wprowadzania do Formularza kontaktowego danych. Podanie danych jest całkowicie dobrowolne, jednak niezbędne do nawiązania kontaktu za pośrednictwem Formularza kontaktowego z Usługodawcą. W celu skontaktowania się z Użytkownikiem w sprawie wskazanej w Formularzu kontaktowym Usługodawca wykorzysta podany przez Użytkownika adres e-mail lub numer telefonu. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo z chwilą uprzedniego zakończenia korzystania z Formularza kontaktowego.
    2. Usługa Blog świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Zawarcie umowy następuje z chwilą wejścia na podstronę „Blog”. Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą opuszczenia podstrony „Blog”.
  5. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
    1. Konsumentowi i Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej z Usługodawcą na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy.
    2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Usługodawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia złożonego pocztą elektroniczną na adres e-mail: copyfajterka@gmail.com
    3. W celu odstąpienia od umowy można skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, stanowiącego Załącznik nr 1 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.
    4. Aby zachować termin odstąpienia od umowy należy wysłać informację dotyczącą skorzystania z prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu, o którym mowa w ust. 1 powyżej.
    5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umów:
      1. o świadczenie usług, za które Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
      2. o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Usługodawca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta), który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Usługodawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a Usługodawca przekazał Konsumentowi (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) potwierdzenie zawarcia umowy poza lokalem przedsiębiorstwa oraz potwierdzenie wyrażenia zgody przez Konsumenta (Przedsiębiorcy na prawach konsumenta) na dostarczanie treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy.
    6. W przypadku skutecznego skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Usługodawca zwróci wszystkie otrzymane płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Usługodawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument (Przedsiębiorca na prawach konsumenta) nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
  6. REKLAMACJA USŁUGI
    1. Usługodawca odpowiada za zgodność z umową świadczonych usług na zasadach obowiązujących w przepisach prawa.
    2. Usługodawca ma obowiązek świadczyć usługi zgodnie z umową.
    3. W reklamacji należy opisać na czym polega niezgodność z umową.
    4. Reklamację można złożyć drogą pocztową lub elektroniczną:
      1. droga pocztowa: W. Łokietka 9/14, 98-200 Sieradz,
      2. droga elektroniczna: copyfajterka@gmail.com.
    5. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód jego zakupu albo inny dowód zawarcia umowy.
    6. Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
    7. Reklamacje Konsumentów (Przedsiębiorców na prawach konsumenta) będą rozpatrywane zgodnie z art. 43h i następne ustawy o prawach konsumenta.
  7. POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
    1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.
    2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
    3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m. in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w dni robocze, w godzinach 8:00-18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
    4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).
  8. SYSTEM OCEN
    1. Usługodawca nie udostępnia możliwości oceny świadczonych usług.
  9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
    1. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnej przyczyny, po uprzednim zawiadomieniu Użytkowników o zmianie z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem. W celu uniknięcia wątpliwości, zmiany w Regulaminie nie mają wpływu na umowy zawarte przed dniem wejścia w życie zmian. Zmiany do obowiązującego Regulaminu lub nowa treść Regulaminu wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty opublikowania nowej treści Regulaminu na Stronie. Użytkownicy zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu poprzez informację zamieszczoną na Stronie, która to informacja będzie widoczna przez co najmniej 14 dni.
    2. Jeżeli którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu zostałoby uznane za nieważne, niezgodne z przepisami prawa lub niewykonalne, zostanie ono wyłączone z postanowień niniejszego Regulaminu, które w dalszym ciągu będą obowiązywać w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie.
    3. Wszelkie spory wynikające z realizacji postanowień niniejszego Regulaminu strony będą starały się w pierwszej kolejności załatwiać drogą porozumienia. W razie jego braku spory podlegają rozstrzygnięciu wyłącznie przez polski sąd właściwy.
    4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
Załączniki:1. Wzór formularza odstąpnienia od umowy